søndag 5. januar 2014

Venter på ringer...


Jeg er ikke skapt for venting! Har såååå lyst til at de fine ringene skal sitte på fingerne våre nååå!! Håper gullsmeden ringer i morgen og sier de har kommet..!

I helga har vi igrunn ikke hatt store planene, fått rydda ut jula, selv om det blei litt mørkt og trist i stua her.. Hadde jo verdens fineste juletre i år, som jeg får glede av i mange år framover! Det bor nå i en pappeske sammen med foten og lysa!:) hurra for plastikkjuletre! Men! Det er av de fineste som man får, med ordentlige grener som ser helt ekte ut.

Planlegginga til bryllupet har jeg starta litt smått med her og der, skriver lister om alt og ingenting, ipaden kommer til å være smekkfull av ideer innen året er omme?!
Pinterest er genialt alså, såååå mye gode ideer og fine bilder å drømme seg bort i da...!
Skulle hatt bryllupsplanlegger vettu, og bare servert bilder sv de tinga man liker, og vips! Drømmebryllupet var i boks! 
Kan legge til at jeg spilte lotto for første gang på masaaange år i går, satsa friskt og håpet på førstepremie... Fikk fire rett da!!!! Hadde bare det hersens tilleggstalla vært noen av de jeg hadde i rekka?! Makan alså! Meen! Vant 50kr på et flakslodd! Hahaha! 


Iallefall! Pompons og slike baller er jo superfint! Har faktisk noen hengende i stua mi også! Det skal jeg iallefall ha!:)
Synes denne buketten var heeeelskjønn!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar