søndag 12. januar 2014

Små gleder mens man venter..


Vi venter FREMDELES på ringene... I morgend end ag drar jeg selv ned på amfi og spør etter ringene... Synes jo jeg har vært ganske så tolmodig som har venta siden 28 desember på de ringene! Og den fiiiine frierringen min siden 27 desember! *sukk*
Har foreløpig fri mandag og tirsdag og muligens fredag denne uka. Igrunn ok, selv om det ikke akuratt blir penger av å sitte på ræva..
Da rekker jeg iallefall å vaske klær, mase om ringer, planlegge bryllup og de dagligdagse tinga jeg styrer med..

Men alså seriøøøøøst!!! De ringene alsååå!!! 

Lørdag var vi og så Thea spille håndballturnering i tjøllinghallen. Lille fine snuppa banka inn 9 flotte mål! Hu er helt rååå den ungen alså!!! Uredd og en kastearm som er helt fantastisk! De vant alle kampene de spilte også! En meget fornøyd frøken som blei med hjem igjen!:)

Etter vi hadde vært hele dagen i hallen og fått helt flte romper av de harde tribunene dro vi en tur på nordbyen for å kjøpe kåpe til meg. Har nå fryst aå sinnsykt på rompa når vi har vært ute.. Og bergansjakka mi rekker bare til livet... Den er jo veldig god og varm, men hjelper lite når resten av meg fryser som rakkern!!!
Så etter mange runde med meg selv falt valget på en lekker parajumper long bear navy.
Og den er uteolig god og varm å ha på!!! Og veldig fin! 
Rekker meg til knærna, og det er jo igrunn helt perfekt!;) 


Nei, får vel glo litt på pinterest og se etter bra inspirasjon! Hva en finner der alsåå! Loooove it!!:)
Sjekk ut www.pinterest.com du og! Men ikke skyld på men når du har fått verdens grådigste tidstyv...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar